Zatłoczony autobus 105

dob1Od samego rana dostajemy informację o zatłoczonym autobusie 105, który w godzinach rannych jadąc z Dobrej do Szczecina był tak zatłoczony, że na ul. Górnej w Bezrzeczu ledwo zabrał pasażerów czekających właśnie na ten autobus.

Pasażerowie na ul. Koralowej niestety nie zdołali dostać się do autobusu. Zostali zmuszeni do pozostania na przystanku.

Nasza czytelniczka pisze:

Proponuję zainteresować się tym co się dzieje w autobusach. Od Koralowej ludzie zostali na przystankach. Sytuacja dotyczy autobusu 105. Już na naszym przystanku na ul. Górnej nie było praktycznie miejsca. Pomijam już fakt, że autobus spóźnił się 5 minut. Takiej masakry to nigdy nie widziałam, nawet w 74 czy 75!

Dodatkowo ktoś bardzo mądry zarządził żeby o godzinie 7:00 rano zamiast przegubowego autobusu puścić mały, dwudrzwiowy autobusik. Cieszę się że przeżyłam te koszmarne warunki.

Całą sytuację zgłosiliśmy telefonicznie oraz pisemnie do ZDiTM do działu skarg i wniosków. Obiecano nam przyjrzeć się sprawie i poinformować nas co zostało ustalone. ZDiTM jest organizatorem komunikacji na terenie Gminy Dobra lecz autobusy wynajmowane są od PKS Szczecin.

Mamy nadzieję, że już nigdy nie zastaniecie takiej sytuacji i bez problemu będziecie korzystać z komunikacji miejskiej. Liczymy na to, że w godzinach szczytu na trasę będą wyjeżdżać autobusy przegubowe.

Może właśnie ktoś z Was podróżował tym autobusem?

17 Komentarzy

1. Marta
    7 stycznia 2015

Podróżowałam 105 ale po 20 godzinie. Było mało ludzi. I po 20 jechał przegubowy.

2. Anonim

Kto wie, faktycznie są kasowniki ZDiTM w tych autobusach i jeździmy na normalnych biletach?

• sv
      7 stycznia 2015

Tak – jeździmy na „normalnych biletach”

• Anonim

No to jest bardzo dobra wiadomość. Wychodzi na to, że ilość autobusów z Bezrzecza do krzekowa zwiększyła się do trzech.

• Krzysiek

Anonim, nie mogę doliczyć się trzeciego 😉 Chyba, że masz na myśli nocny 😉

• Redakcja

Chyba chodzi o 74, 105 i 122 🙂 oczywiście + nocny który jeździ aż RAZ! 😉

• Anonim
            8 stycznia 2015

Obecny 74 plus nowe 105 i 122 – no i te 2 nocne, ktore smigaja tak czesto, ze na piechote szybciej wyjdzie 🙂

3. Anonim

Spóźnił się nawet dzisiaj o 5:30 masakra i do dobrej jechał 28 min

4. picasso

Podejrzewałem coś takiego i wybrałem normalny 74 po 7 z Bezrzecza 🙂

5. Redakcja
    7 stycznia 2015

Już dostajemy sygnały, że osoby które wybrały się o 7:00 rano autobusem 105 nigdy więcej z niego nie skorzystają!

6. Redakcja

Mamy odpowiedź od Pana Dariusza Wołoszczuka z ZDiTM

Zgodnie z umową podpisaną z Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie PKS Szczecin w dni powszednie ma kierować na linie 105 i 108 wyłącznie tabor przegubowy. Sytuacja jaka miała miejsce rano wg. przewoźnika spowodowana była awarią autobusu przegubowego, który został zastąpiony autobusem mniejszym.
    Pozdrawiam Dariusz Wołoszczuk

Jak dobrze rozumiemy taka sytuacja nie powinna mieć już miejsca, no chyba, że autobus przegubowy ulegnie awarii. Miejmy nadzieję, iż awarii będzie jak najmniej. 🙂

7. Krzysiek
    8 stycznia 2015

Cześć, jestem z Bezrzecza. Dzisiaj nie udało mi się kupić biletu godzinnego w autobusie 105. Oczywiście biletomatu nie było wiec kupiłem bilet u kierowcy ale…. za 2 złote do klonowica tylko ;-). Potem w 53 musiałem kupić znowu za 4 złote. Oj, nie przygotowali się Panowie z PKS. Nie można na kasie fiskalnej wybrać biletu za 4 zł? Przecież mamy 21 wiek.

8. kos
    9 stycznia 2015

W dniu 9.01.2015 autobus który miał odjechać z przystanku Zajezdnia Klonowica o godz.5. 55 w ogóle się nie zjawił. Następny 6. 19 OK.

9. Madzia

Dzisiaj czekając na pętli Krzekowo na autobus 105 chciałam sie dostać do Bezrzecza. Planowy przyjazd autobusu był 14:29 i wyczekiwany autobus nie tylko przeze mnie pojawił sie lecz kierowca nawet na sekundę sie nie zatrzymał. Spojrzał w stronę pasażerów i przemknął dalej! Taka sytuacja jest oburzająca i niewiarygodna! ZDiTM musi coś zrobić ze swoim przewoźnikiem PKS bo tak nie może być! Jak oni traktują ludzi!

• Piotr
      10 stycznia 2015

Jeżeli był korek na dojeżdzie do ronda to była możliwość dorwania drgania na przystanku Krzekowo Kościół.Wystarczyło trochę zapału a satysfakcja ze spotkania z kierowcą niezapomnianą;)
      Pozdrawiam

10. Piotr
    10 stycznia 2015

Jeżdżę 105.Wsiadam na zajezdni Klonowica.Wczoraj w godzinach popołudniowych byłem świadkiem jak nadzór ruchu ZDiTM instruował kierowcę PKS że kasowniki nie odbijają prawidłowo /jest to ważne podczas kontroli już na innych liniach w mieście/, że brak w autobusie informacji o wszystkim tj.regulaminy,kary,ceny przejazdu, itp.Nie wiem ale czy to nie za dużo dla PKS który jest reliktem przeszłości.Czy zdołają przejąć standardy miasta, np.podczas awarii autobusu.Sprawa biletomatów to już odrębny temat.Niech ich nie montują bo szkoda pieniędzy.Na linie muszą wjechać Solarisy.To porozumienie gminy z miastem tak szumnie pokazywane w mediach miało słabe strony – PKS o czym na początku nie informowano.
    Pozdrawiam

11. Krzysiek
    13 stycznia 2015

Kiedyś, aby dostać się na dworzec wystarczyło w Bezrzeczu wsiąść w 5 i za 2,8 zł w pół godziny byłem na miejscu ;-), teraz płacę 4 zł i na miejscu jestem za godzinę. Fajna ta zamiana…… 😉

WAŻNE: Twój komentarz może nie pokazać się od razu.
Czasami musimy go zatwierdzić ręcznie. Cierpliwości ;-)