Wieści z placu budowy.
Od jakiegoś czasu na Modrej dzieje się więcej. Teraz widać, że to plac budowy. Koparki, wywrotki, panowie w kamizelkach są na dużej części remontowanego odcinka ulicy Modrej. W tej chwili najwięcej dzieje się na wysokości placu Czerwona Torebka. Wjazd na parking placu jest zapewniony, to tak informacyjnie.
Modra bez przejazdu
Nadal na wysokości ulicy Sikorki nie pojedziecie w stronę ulicy Szerokiej. Przejazd mają zapewniony jedynie osoby z przepustkami od firmy Strabag.
Przejazd przez Wronią
Na wysokości ul. Wroniej Czerwona Torebka ustawiony jest znak Droga bez przejazdu, ślepa uliczka. Można skręcić we Wronią i dalej Drozdową, Misia Wojtka dojedziecie do Krzekowa.
Z Bezrzecza górnego bez przejazdu w dół Koralowej
Jadąc od górnego Bezrzecza w stronę miasta na wysokości LaRocca nadal nie pojedziecie w dół. Oczywiście dużo osób łamie ten zakaz ale ich sprawa, na wysokości Nowowiejskiej mogą się zdziwić 😉
Pamiętajcie na ul. Koralowej na odcinku pomiędzy ul. Zaściankową a Nowowiejską wprowadzony jest ruch jednokierunkowy (poza komunikacją miejską). Celem zmian jest przekierowanie ruchu samochodowego z Dobrej, tak aby kierowcy jadący do centrum Szczecina, korzystali z objazdu przez Węzeł Głębokie.
Żyzna szczelnie zamknięta
Nie uciekniecie w Żyzną i to samo jadąc od Misia Wojtka ulicą Żyzną (przy Areszcie śledczym dla nieletnich) nie dostaniecie się do Modrej, gdyż szczelnie zamknięto przejazd, ustawiono zapory kostek brukowych!
Komunikacja miejsca jeździ bez zmian
Więcej zdjęć z budowy z dnia 28.01.2022
O inwestycji
Inwestycja obejmuje przebudowę ul. Modrej i Koralowej. W zakres prac wchodzi m.in:
- poszerzenie jezdni i wykonanie nowej konstrukcji jezdni;
- wykonanie pasów rowerowych;
- przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi;
- przebudowa zatok autobusowych;
- przebudowa i budowa chodników;
- przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych;
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z przebudową;
- wykonanie elementów stałej organizacji ruchu;
- budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej;
- budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego,
- budowa kanału technologicznego;
- przebudowa kolidującego uzbrojenia podziemnego i naziemnego;
- remont przepustu;
- zagospodarowanie zieleni w granicach projektowanego pasa drogowego.
Inwestycja powinna być zrealizowana w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawcą jest STRABAG Sp. z o.o. Koszt prac to ponad 23,8 mln zł brutto.
Nadzór nad realizacją sprawuje spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
Jeśli podoba Ci się mój blog i to co robię, zapraszam na wirtualną kawę. 🙂
Katarzyna Ciurzyńska
Dobrze że w 2 etapie będzie całkowicie zamknięta droga na odcinku zyzna -nowowiejska Górne bezrzecze nauczy jeździć się przez głębokie
ale po pól roku wrócimy i będziemy już tak do końca życia smrodzić ci na Modrej
Smrodzic to możesz staremu pod kołdrą